Barnvagn

Imorgon är det en fullspäckad dag, och lön! Vi ska börja dagen med att åka och handla på Ica Maxi. Skrev en in-handlings-lista tidigare idag och än så länge har jag inte kommit på något mer. Men man lägger alltid massa saker i kundvagnen som inte står på listan. Alltid.
Efter det ska vi beställa barnvagn!! :D Har inte bestämt oss riktigt än, eller jag har inte bestämt mig. För Remi spelar det ingen roll vilken av dom två jag väljer. Typiskt killar. Får väl höra lite vad dom tycker i butiken också. Dom kanske kommer med nåt bra tips eller så om vad dom vet och tycker.
Klockan 14.15 ska vi vara hos barnmorskan. Remi följer ju så klar också med :) Därefter ska jag jobba. Stängning, precis som idag.
Om vi hinner ska vi köpa vår byrå som vi har planerat att köpa hur länge som helst, men varje gång har vi tyckt att den kan vänta tills nästa månad. Men nu måste vi verkligen ha den. Men som sagt, får se om vi hinner. Jag tror inte vi kommer göra det men då tar vi det på torsdag isätället :)



    Eller     


Det som är knasit med den som är beige är att liggdelen inte är i samma färg som sittdelen. Jag vill att sittdelen ska ha samma färg som liggdelen för den färgen är finare. Varför kan det inte vara så? Bara för att det är så kom den svart och lime in i bilden. Det lutar mer åt den faktiskt. Tänk vad fin den kommer vara att gå runt med i sommar. Även synlig i vinter :P Vad säger ni, vilken tycker ni vi ska köpa?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0