Glass, eller var det hamburgare?



Det där med barnvagn. Vagnen vi ska köpa kostar sex tusen nånting.. Det man får för priset är sittdel, liggdel och skötväska. Är inte det bra? Då kan man ju ha vagnen länge. Eller har inte jag fattat det där med vagn? :P

Jag & Remi ska laga en fiskgryta som vi tog receptet på när vi var och handlade på Ica Maxi. Den verkar skit god! Kan lägga ut receptet sen om den var lika god som den verkar.
Sen ska vi käka godis och chips. Och bara mysa. Det är ju faktiskt fredag. Och jag får äta sånt nu, nästan hur mycket jag vill. Jag ska ju ändå bli tjock, så vad spelar det för roll? ;)

Idag på jobbet stog jag i driven. Så var det en kvinna som kom och frågade var det var i Oreo, vår nya kampanj Mcflurry. Jag svarade glatt "Det är som krossade kaksmulor i den" och hon sa "Nej men gud vad äckligt. Jag tar en QP meny." Jag packade det hon hade beställt och precis när jag hade gett ut maten och hon hade åkt slog det mig att det hon hade frågat var ju "Vad är det var i Royal?" Det är vår nya kampanj burgare. Haha. Hennes fråga hade jag hört väldigt fel och jag förstår att hon tyckte det lät äckligt med kaksmulor på en hamburgare. Hon kanske nu kommer säga till folk hon känner "Vet ni, McDonald's har en hamburgare med kaksmulor på!"  Så om ni skulle få höra det så är det inte så. Haha!

Jag trodde det var den här hon mena.




Kommentarer
Postat av: fanny

HAHAAHHAHAAH ;]

2009-03-06 @ 21:17:25
URL: http://fannyandersson.blogg.se/
Postat av: Denise

Vilken snygg flurry-mugg! Haha :b

2009-03-06 @ 21:20:16
URL: http://vardagsfilosofier.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hej, fin blogg:)! följ gärna min blogg med bloglovin så följer jag din + länkar din blogg på min bloggsida :) ( jag följer din brorsblogg också :) )

2009-03-06 @ 21:48:51
URL: http://evelinalinneasamuelsson.blogg.se/
Postat av: melinah

GRATTIS TILL BEBISEN :D

2009-03-06 @ 22:01:44
URL: http://meelajna.blogg.se/
Postat av: Malin´s Humorblogg

HAHAHAHAHA, Viggan.. Börjar du bli gravid i huvudet också? :P

2009-03-07 @ 01:45:11
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nä, du har inte fattat det där med vagn. Du kan köpa en skitsnygg liggvagn begagnad för en tusing. När bebe är mogen för sittvagn är du redan döless på liggvagnen och kan köpa en supersnygg ny sittvagn för tvååetthalft. Du kan dessutom med lite tur sälja liggvagnen för samma pris som ni köpte den för. Vips så har ni sparat 3500 spänn, räcker till mycket vardagslyx... Tro mig, det är smart!

Pappa

2009-03-07 @ 06:53:40
Postat av: Håkan.

Nä, du har inte fattat det där med vagn. Här kommer den smarta lösningen, tro mig.

Ni köper en begagnad men nästan ny liggvagn för en tusing. Du känner dig less på liggvagnen lagom tills det är dags för sittvagn. Ni köper en NY och läcker sittvagn för typ 2500 spänn. Ni har tur och lyckas sälja liggvagnen för samma pris som ni köpte den för genom att slänga med babysittern (som ni ändå fick gratis). Ni har sparat 3500 spänn och kan dra på barnfri lyxkryssning på Östersjön någon helg.

Pappa.

2009-03-07 @ 07:01:03
Postat av: Anonym

Grattis

2009-03-07 @ 20:47:03
URL: http://nize.blogg.se/mittliv
Postat av: Anonym

www.annaaxel.se har nya komivagnar för 2.795:- Alltså ligg och sittdel och skötväska för de priset. Lycka till!

2009-03-08 @ 16:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0