Det ska bli ett sant nöje att döda dig



Det blev den svart och lime gröna vagnen till slut :) Hoppas vi tog rätt beslut och att jag inte kommer ångra mig. Jag gör ju det ganska lätt. Särskilt om det är så allvarliga saker som nu då till exempel, en barnvagn. 

Idag hann vi med allting vi skulle göra. Inte att köpa byrån dock, men det var ju det jag visst att vi inte skulle hinna heller. Får se vilken dag det blir då.
Hos barnmorskan gick allt bra. Lill killens hjärtljud lät jätte fint och slog normalt, mitt blodtryck var bra och blodvärdet var också jätte bra. Blev tipsad om att köpa järntabletter för det är vid den här tiden man brukar få järnbrist eftersom barnet "tar" så mycket utav en. Behöver egentligen inte äta dom nu men man kan väl lika gärna börja nu medans jag inte har någon järnbrist så att inte får det sen. Usch, blodprovet gör ondare nu än när man var liten tycker jag. Även fast det bara är ett litet stick som går på en halv sekund så tycker jag att det gör ont och är hemskt obehagligt. 
Jobbet gick också bra fast jag höll på somna ett tag.

Och vet ni. Jag köpte en bok idag. Kors i taket :) Hoppas det är fint väder imorgon då jag är ledig så man kan sitta ute på balkongen i solen och läsa. Det var mest därför jag köpte den. "Det ska bli ett sant nöje att döda dig" av Hanna Graaf.



Hoppas den är bra.

Nu ska jag äta en passionsfrukt :) Min favorit frukt.






Kommentarer
Postat av: Malin´s Humorblogg

Du! Den boken hade du inte behövt köpt, jag har den hemma och den är ASBRA! Det ryser när man läser den och man kan knappast tänka sig att Maggan varit med om ett sådant helvete. Du kommer att gilla den mycket tror jag :D



Fy fan för att må illa, jag skulle kunna bli surrogatmamma för att slippa mensvärken jag får av mina jävla p-ringar, om man slapp föda och må illa då förstås ;P

2009-03-26 @ 01:50:33
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: malin

ja, den där boken är jätte jätte bra! Har nyss läst den. Du kommer inte bli besviken ;P Går knappt att lägga ifrån sig den :).



Vad roligt att bebisen mår bra :D Så kul för er skull! Ha de bra!

2009-03-26 @ 10:17:14
URL: http://malinljunggren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är den bästa bok jag läst. Verkligen och rekomendera :)

2009-03-26 @ 14:56:32
Postat av: Anonym

Vart köpte du den ? vill åxå ha den

2009-03-28 @ 11:09:39
URL: http://nize.blogg.se/mittliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0