Lite blandat



Det blev inga levande växter. Hann inte ens åka och kolla på Blomsterlandet. Åkte hem till mamma och fikade lite. Sen åkte jag och Erik upp på Ikea där jag handlade lite saker. När vi var klar där var det inte länge kvar tills Blomsterlandet skulle stänga så vi åkte inte dit. Isätllet kollade jag på Coop och hittade faktiskt plastblommor som får duga så länge. Tycker dom tar för lite plats i fönstret men som sagt, det får duga tills vi får nykaklat i köket. Vi kan man köpa mer nytt då.
Gick in på H&M en sväng också och där köpte jag mig en ansiktskräm och tre par nya trosor. Det behövs verkligen för mina andra börjar bli lite små nu och det är obehagligt! 

     
Nya blommorna och ny lampa. Köpte även en till sån till det andra fönstret i köket. 
Den tredje bilden visar en vas och en plastväxt jag också köpte. Den står nu bredvid tvn :)

   
Nya muggar och djuptallrikar som passar med vårt andra porslin som också är svart :P Och sen mina nya trosor. Haha


När jag ändå håller på lägger upp massa bilder kan ni få en till på min bebis mage. Den är lite slarvigt tagen bara för att ni skulle få se nu :) Vecka 24+1.





Godnatt!





Kommentarer
Postat av: Angi

Va fin du är ;) ska bli så kul att se dig i morgon ;) hihi

2009-03-27 @ 10:14:48
Postat av: Maja.

jag kan inte låta bli att bli rörd när jag ser alla dessa gravida magar som folk lägger ut på sina bloggar, tänk vilka underverk som ligger där i:)

2009-03-27 @ 10:22:51
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Em, 15 år och gravid med tvillingar.

Fina trosor! Vart köpte du dom? Sitter dom bra över en mage :)?



2009-04-05 @ 14:27:31
URL: http://ellamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0