Javisst!


Bilen såg bra ut och den verkade okej så på måndag blir den våran :) En Volvo v40, 97a. Det som behövs fixas är dimm ljuset som har liksom åkt bak under bilen på nåt konstigt vis och ett sommardäck skulle behövas köpas nytt. Men egentligen är det ju inte någon panik med just nu, så det är bra.
När vi hade kollat på bilen gick vi hem för att äta lunch. Sen gick vi ner på stan och fixade lite på banken. Det var en jätte snäll dam som hjälpte oss där. Hon får dagens ros av mig :) Sen tog vi en fika på Java, och där efter en runda och kollade på barnkläder. Nu är det ju lättare när man vet vad man ska kolla efter. Lite farligt är det också, för plånboken alltså. Jag skulle kunna köpa allt! Remi är rädd att det är just det jag ska göra också :P Men nejdå, ska försöka hålla mitt shoppingsug efter barnkläder i styr.

Nu är vi hemma igen och ska ta det lugnt bara. Jag är så jäkla trött fast jag sov över 10 timmar i natt :O Kanske tar mig en sov stund nu mellan sju till åtta. 



Lite missfärgning på huven är det också. Men inget jag tänkte på iallafall..


Det finns ju grejer som tex katalysatorn, avgasröret och kopplingen som är helt nytt.
Det är väl bra för 15000?




Kommentarer
Postat av: Håkan.

Ser ju bra ut...

Pappa

2009-03-12 @ 19:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0