Slow



Ååh, jag orkar inte jobba stängning idag. Tur att jag börjar fem, för då blir det typ bara 6 timmars arbete iallafall. Men ändå, jag känner verkligen inte för det.
Jag undrar om jag börjar bli sjuk. Jag känner mig ovanligt seg när jag vaknar på morgonen, och nu har jag ont i magen och mår lite halv illa. Eller så är det min kropp som lurar mig. Det kan vara så här i två-tre dagar sen händer det inget mer. Jag blir ju aldrig sjuk liksom. Men jag är glad att jag är en av dom människorna än att vara en sådan som blir sjuk minst en gång i månaden. Det lär vara jobbigt. 
Nu ska jag ta mig ett bad. Sen funderar jag på om jag ska sova ett tag till tills jag ska åka till jobbet. Jag är jätte trött!!


Snart är det måndag och då får vi våran bil :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0