Pannkakor


Idag blev det pannkakor till brunch. Antingen ska man ha Nutella på, hur gott som helst. Eller sylt och chokladsås :)
Jag kom på idag att jag är jätte duktig att steka pannkakor. Dom blir så fina. Vissa kan ju inte alls, men jag kan! Hoppas vår lill kille kommer tycka om pannkakor när han blir lite större. Då ska mamma Viktoria göra riktigt goda och fina pannkakor till honom :D
Själv har jag aldrig vart ett fan av pannkakor men jag har börjat lärt mig äta dom med åren. Men högst 2-3 stycken sen säger magen ifrån.

Nu kom vi nyss hem från stan. Vi har köpt bilen nu. Det enda som vi blev lite missnöjd med var att backen är sjukt svår att få i. Hoppas man får in snittsen och att det inte blir ett problem framöver. Remi är sur över att han som sålde den inte sa nåt. Men som sagt,  vi får hoppas vi klarar det bättre med tiden.
Remi håller nu på att raka sig och sen ska han duscha. Sego! Sen ska vi hälsa på både min mamma och pappa. Frågan är vilken vi ska åka till först. 



Min perfekta pannkaka.


Ha en bra eftermiddag och kväll allesammans!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0