Gröna fingrar



Idag jobbar Remi till 20 så jag får tillbringa min dag själv, nästan. Ska väl åka hem till mamma en snabbis sen men först måste jag göra mig klar och ta mig till "Blomsterlandet" och köpa blommor till köket. Får se om dom har något bra att erbjuda annars fanns det mycket fint på Ica Maxi såg vi igår, men ville då vänta att köpa utifall det fanns bättre på "Blomsterandet". Det jag hoppas på är att det finns snygga plastblommor. Jag är inte så duktig när det gäller att sköta levande växter. Men för att bli bättre på att sköta dom måste man väl ändå köpa sånna så man lär sig :P Vi får se då.
Ska även åka till Ikea. Dit lyckas jag nog få med mig lillebror Erik iallafall :)

Ikväll ska det ätas tacos :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0