Vädergudarna strejkar idag

Detta blir tredje dagen med regn och rusk. Ska inte klaga, två veckorna före var underbar med all sol. Klaga gjorde man då också eftersom det inte gick att sova på nätterna när sovrummet kokade. Var inte Ryss-värmen på väg hit sa dom? Eller var det detta väder dom menade då? :P

Igår bakade jag och Erik negerbollar (ja, ursäkta jag säger så) som blev hur goda som helst. Dom är typ slut nu så det kanske blir en omgång till idag. När jag och Remi kommer hem till oss ska jag baka sånna också, det är så lätt och så gott! :D Dom har nog vart lite underskattad från min sida, men inte nu längre.

Gotti!


Imorgon åker vi hem till vårt eget älskade hem! Kan ju bara säga en sak om det nya badrummet som vi har vart och tjuvkikat på... SNYGGT! Nu ska det bara inhandlas lite nytt till det, när lönen kommer. Och dit är det två veckor, två veckor som går fort hoppas jag :P

Kommentarer
Postat av: emmaramic

Svar: Okej. Men det är bara bra att jag får se lite nacdelar med navelpiercing, för då kanske jag inte gör än. Okej visst det är grymt snyggt på sommarn, men jag vill inte rikskera infektioner eller fula ärr efter. Då är jag hellre den enda på stranden som faktiskt inte har navel piercing :P

2009-07-09 @ 13:16:24
URL: http://emmaramic.blogg.se/
Postat av: FANNY - FOTOBLOGG

ååh, vad kul med nytt :D

2009-07-09 @ 15:36:49
URL: http://fannyandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0