Städning inför bebisen kommer


Jag har nyss dammat och dammsugit hela lägenheten. Badrummet fräschade jag också upp fast allting är nytt. Men om man håller efter redan från början så blir det ju renare och lättare sedan. Nu var jag tvungen att ta en paus innan jag börjar baka något. Jag har ju ändå min förlossning beräknat i övermorgon så jag tycker att jag har vart duktig :) När jag städar så är jag noga! Det tog sin tid kan jag säga. Man vet ju aldrig när jag har tid att städa på mitt sätt igen. Dammsugaren kan man väl dra fram med när som helst, men det är inte städa för mig :P Och Remi städar inte på det sättet som jag vill, så jag tar hand om sånt här hemma ;) Visst, han städar man då är det alltid nåt jag tycker han gjort fel men han är så söt som vill hjälpa till och gör det ändå. Jag har tur! <3

Remi börjar bli nervös nu. Han är mer nervös än vad jag är, just nu i alla fall. Han frågade nyss: "Är det bara ta väskan och gå eller?" Han syftade då han på BB-väskan, mina saker jag packat som jag vill ha med till BB. Och bebiskläderna är också med så klart :) Och ja, det är bara ta den och springa. Haha. Tandborste, shampoo och balsam ska bara slängas i. Men så bråttom får vi nog inte så vi glömmer dom, hehe. Hoppas det i alla fall ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0