Vecka 40 har nu gått


Nej, jag har inte fått värkar och åkt in än. Inte något vatten har gått heller, men däremot tror jag att "slemproppen" har börjat lossna. Alltså har det hänt någonting i alla fall och både jag och Remi är värsta glada för det! :) Nu får vi se när han bestämmer sig för att göra sig redo för att komma ut genom att sätta igång värkar eller släppa ut vattnet, hehe.
Förlåt om jag bara skriver om mig som gravid just nu men det är svårt att låta bli när det kan hända när som helst... Verkligen när som helst! (Vecka 41+0 idag)

För att prata om något annat så har jag följt Remi till tandläkaren idag och sen var vi på stan och åt lunch. Nu har han gått till jobbet och han slutar klockan 22 ikväll. Så nu ska jag bara vara hemma och vila som barnmorskan råder mig att göra. Jag är ju i full gång nästan hela tiden så det kanske därför bebis inte kommer ut.. Nu ska jag verkligen vila och bara ta det lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0