Som en vanlig dag



Födelsedagen har varit bra. Men det känns inte som att det är jag som har fyllt år, det känns som jag har vart på någon annans kalas. Ja, det märks att jag har en hel del annat att tänka på :P
Jag fick fina presenter! Och Elias fick han också... Kläder :) Vi har bara fått kläder i storlek 62 till honom så några kläder i den storleken behöver vi inte köpa när han blivit så pass stor.



Presenter från mamma



Älska smörgåstårta!



Min lilla älskling sover på mormor <3



Nu är vi trött, tröttare och tröttast här hemma så det blir sängen snart.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: BajsMalin´s Oseriösa

Nemen guud! Jag har inte kollat datumet idag så att jag glömde din födelsedag! Du får ge mig smisk sedan! GRATTIS GRATTIS GRATTIS!! :D Jättefint kort på Elias och Marina!

2009-07-27 @ 02:45:47
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Pety

Grattis i EF !! :) aww så sööt han är

2009-07-27 @ 13:36:14
URL: http://lapetramaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0