Herregud


En tät uppdatering men jag måste bara säga..

Kissies blogg måste ju finnas bara för att man ska irritera sig på något? Det hon skriver, så som hon uttrycker sig psykar mig till tusen. Hon måste vara och kommer också fortsätta vara Sveriges äldsta fjortis. Hennes sett hon skriver på är överdrivet, töntigt och dumt. Bara för att hon är blondast behöver hon väl inte spela mest korkad?
Jag läser hennes blogg en gång i månaden kanske och gjorde det nyss, tyvärr. Och hur ser hon ut? Måste vara grymt jobbigt att styla om sig så där. Det får hon fan en eloge för, haha.
Nej, hennes idé med bloggen måste vara att hon vill visa att blondering och silikon är det bästa som hänt i historien och att göra folk irriterade. Hon lyckas i alla fall göra mig irriterad.

Kommentarer
Postat av: BajsMalin´s Oseriösa

Haha, jag skrattar bara åt henne :P



Jag tänkte bara berätta för dig att Marielle och Emil har fått sin lilla flicka nu, torsdags natt strax efter kl 2 :D Hur är det med lilla Elias, Tror du att han behagar att titta ut snart? :)

2009-07-04 @ 02:04:58
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Pety

Hon får pengar för alla "elaka" kommentarer hon får.. det får alla bloggare. Dom tjänar indirekt på det. Därför dom överdriver och skriver sånt dom kanske egentligen inte menar :P egentligen borde alla strejka och varken kommentera eller besöka dessa bloggar

2009-07-04 @ 15:28:24
URL: http://lapetramaria.blogg.se/
Postat av: FANNY - FOTOBLOGG

håller med, hon är så överdriven!! SÅ töntig !!

2009-07-04 @ 16:48:13
URL: http://fannyandersson.blogg.se/
Postat av: BajsMalin´s Oseriösa

Ja, det var såhär: Hennes livmodertapp var jätteliten för ett tag sedan, då sa läkaren att hon kommer att föda tidigare, så att de var inställda på det. Jag tror att det var 2 veckor för tidigt, hon vägde 2700g någonting och var 50 cm lång. Sedan hade det varit komplikationer då de inte fick ur moderkakan efteråt, det blev därför en operation och med den så förlorade hon ca 2 liter blod, så hon fick även nytt blod. Men de får komma hem imorn :)



Om du tror på 12:e så tror jag att han tittar ut den 15:e :D

2009-07-04 @ 20:21:36
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0