En liten update



Dålig uppdatering men ni kanske förstår varför. Jag är upptagen med min fina familj :) Familj, ja vi är en sån nu.. Det känns skumt, på ett bra sätt så klart! <3
Idag har vi bara vart hemma och myst. Vem har bråttom att komma ut? Man måste ju vänja sig vid lilla Elias och hans behov. Just nu vill han ha mat var annan eller vad tredje timme, det har vi lärt oss. Det är lagomt tycker jag.. Inte för jag vet något annat men det känns bra :P Hoppas dom rutinerna sitter i ett tag.
Elias badade idag för första gången och det var visst läskigt och inte alls kul. 


Efter badet blev han nöjd i alla fall :) 


I morgon ska vi på den andra kontrollen på BB som måste göras. Så ska lillen få spruta som skyddar mot fyra olika sjukdomar tror jag det var. Efter det blir det inget mer BB, då får man börja gå på BVC på kontroller. Mäta, väga och sånt, ni vet. Jag vill att han ska vara liten för alltid, min gosfis <3 Men för mig kommer han ju alltid vara liten i ge för sig :)


Kommentarer
Postat av: Hedvig

Fin blogg!=D

2009-07-18 @ 23:49:22
URL: http://heeddaas.blogg.se/
Postat av: joanna

vad kul med en liten bebis:) grattis!:D

2009-07-19 @ 11:09:36
Postat av: Anonym

berätta om förlossningen, åh vad kul :) han är så fin

2009-07-19 @ 11:14:54
Postat av: Anonym

Åh, GRATTIS! =)



Berätta om förlossningen! =)

2009-07-19 @ 23:16:59
Postat av: micha

klicka mig vidare till dig från din brors blogg. gud va bebisen va söt :)

2009-07-20 @ 19:36:12
URL: http://mieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0