Snigelfart



Jag blir galen av att bara sitta hemma och inte göra något. Så nu ska jag gå hem till Diana och hälsa på henne och lilla Josef. Får låna honom och gosa med medans jag väntar på min egen ;)
Klockan är bara halv ett, tiden går för sakta. Det känns som den borde vara tre i alla fall. Synd att jag inte har pengar som räcker till shopping just nu, annars skulle jag gå och tidsfördriv-shoppa. Men jag får väl baka för att få tiden att gå. Mina muffins blev ändå skit äckliga som jag gjorde igår så jag måste göra om dom :P Smakade nada. Mer kakao behövdes tippar jag på. Får göra ett nytt försök senare idag. 

Aja, nu ska jag gå till Diana :)



Kommentarer
Postat av: Linn

Lycka till med förlossningen. Hoppas han tittar ut snart! =)

2009-07-14 @ 14:57:08
URL: http://lixx.blogg.se/
Postat av: katarina

okej, de går oxå bra:D hehe de ska jag hålla kolla på:D är inne på din blogg några ggr om dagen faktiskt:D

2009-07-14 @ 17:03:13
URL: http://misshallonblabar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0