I morgon kvar bara



Idag är det en sån här dag då vi inte vet vad vi ska göra. En seg söndag. Men vi ska nog i alla fall åka till mamma och hämta några saker som vi glömde där. Sen blir det väl bara att vara hemma och städa och baka. Eftersom bebisen kommer snart så vill man ha rent och snyggt när man kommer hem från BB, och baka måste jag göra för de folk som kommer på besök hit och vill kolla på lillen :) Plus att det det är lyxigt att ha kakor, muffins och liknande i frysen som man bara kan ta ut och smaska på när man är sugen! Jag måste börja baka mer. Det lovar jag mig själv från och med nu.


Nu är det bara i morgon kvar, sen är han beräknad att komma på tisdag. Så snälla lilla älsklingen, kom då också <3




Kommentarer
Postat av: emma

Faktiskt mycket smart att frysa in olika saker. När bebis kommer har man ingen som helst ork att stå och fixa något att äta - Lättare att ha något hemma som man bara kan slänga in i micron. Så köp hemma massa sån mat, det gjorde vi och det gick bra. Man blir trött på det ganska fort men man sparar tid och energi till bebisen istället :) Lycka till - följer bloggen med spänning :)

2009-07-12 @ 23:49:06
URL: http://nauseous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0