Här ska beställas Mary Kay



Frisör besöket igår gick strålande. Slingor + klippning = 700 kr, man taaackar :)
Lika bra gick det hos "Hudvård". Det var så det hette, det som jag inte kom på igår. Det var Mary Kay produkter som vi fick testa. Har gjort det en gång tidigare också, men denna gång fick vi prova andra saker än vad vi gjorde med Line. Och det var väl tur. Jag besämde mig för att jag ville ha grundläggande rengöring som passar min hy och ansiktskräm till det, och även någon microslip grej till ansiktet som tar bort överskott av hudceller. Så blev jag kär i deras mineralfandution . Dom sakerna ska jag beställa när jag får pengar nu i juli. Var osäker igår på om jag skulle ha råd denna månad men nu vet jag att jag kommer få ut alla mina betalda semesterdagar nu i juli så då kommer jag ha råd :D Jag ska ringa och beställa av Natalie (hon som hade det där för oss igår) någon dag snart.

Resultatet av håret;


Före..


Efter.
Jag hoppas ni ser skillnaden ;) Jag blev i alla fall jätte nöjd och känner mig nu fin igen.


Nu ska jag ut och sola och plåga mig själv lite :P Puuh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0