Förvärkar?



Ja, slemproppen har verkligen börjat låssnat, kanske hela har låssnat, jag vet inte. Tänker inte gå in på detaljer för det kanske låter för äckligt men nu märkte jag det tydligt i alla fall :P Sen tror jag att förvärkarna också ha börjat sätta igång. Det känns typ som mensvärk som kommer och går och styrkan i dom är lite oregelbundna. Man kan ju ha förvärkar när man är i vecka 30 någonting också, men eftersom jag aldrig ha känt det tidigare så känns det som något håller på hända :D 

Jag och Diana hade tänkt gå på "Sommarkväll" som är idag på stan. Vi får se hur det blir, hur jag känner mig om typ 2 timmar. Jag vill gå och kommer göra det om det inte blivit värre med värken. Jag är så fikasugen så jag hoppas på en fika också ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

Såå spännande:-) Jag håller koll på dig här, det är ju så mysigt när det ska komma bäbisar...

Bra att det börjar röra på sig med slemproppar å värkar, som du säger kan det ju hålla på länge men för en del så drar det ju ingång på det där viset så jag hoppas att du är på g nu så att du slipper vänta mera...

kram till er allihop:-)!!

2009-07-15 @ 18:28:34
Postat av: Marina A

Det blev inget barn den 13:e. Slemproppen gick i fredags (tror jag) och vattnet i måndags, kontroll på tisdag morgon och ny tid onsdag morgon (idag) för igångsättning. Telefonen ringde klockan 5 i morse och då var det dags, klockan 04.02 kom första värken, klockan 6 kom vi till förlossningen och 10.25 är han född. Snacka om att det gick undan, förstföderska och allt. Hade turen att få vara med och har även fotat förlossningen, vilken upplevelse ;) LYCKA TILL med din förlossning!

2009-07-15 @ 18:50:07
Postat av: emma

Åhh snart! Min slempropp gick på julafton, den 27 var hon ute :)

2009-07-15 @ 20:40:12
URL: http://nauseous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0