Beräknat förlossningsdatum IDAG

Idag är det dagen D och jag vill inget hellre än att det ska hända något snart. Att slemproppen ska gå, att vattnet går eller att förvärkarna sätter igång.. Ge mig någonting!

Jag har vart hos barnmorskan nu på morgonen och allt såg som vanligt ut, bra alltså. Det är alltid lika skönt att höra :) Jag fick ett nummer som jag ska ringa i morgon och boka ett ultraljud tills nästa vecka som jag ska gå på om jag inte har fött än. Och därefter får man prata med någon doktor och bestämma när man ska bli igångsatt.
Så klart så hoppas jag verkligen inte att något av detta kommer behövas göras! Jag vill vara med om allt det naturliga och inte vill jag gå och vänta så där länge heller. Men måste man så måste man, men vi hoppas att det inte behövs!
Min bror gissade på att jag skulle få den 17:e, kanske han kommer ha rätt ;)


KOM UT NU LILLA ÄLSKLINGEN!!!  <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gissar den 20:e..lycka till föresten :D ; blir det nå matlåda.

MVH driftledning :)

2009-07-14 @ 11:31:45
Postat av: Anonym

Hoppas att du får Elias snart....lycka till.

Vad hände med matlådan ?



MVH Driftledning :)

2009-07-14 @ 11:34:29
Postat av: Stephanie

Nej det är verkligen inte roligt att gå på övertid.. och det är VERLIGEN inte roligt att sättas i gång..hualigen det ska gudarna veta.. Så önskar verkligen att din förlossningen kommer i gång av sig själv.. rolig blogg att följa btw! :) Har följt den ett tag !;)



Krams Krams

2009-07-15 @ 02:23:40
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0