Som vanligt


Som vanligt jobbar jag och så, så tyvärr blir det inte så mycket inlägg som jag önskar att jag kunde skriva. 
Idag öppnade jag och Remi, så vi åkte med 7 bussen ut till jobbet. Trött? Jorå! Men så fort man kommer ut ur lägenheten är det ganska skönt ändå. Man vet att man kommer hem i tid och man känner sig mer normal som jobbar morgon/dag än middag/natt. Imorgon öppnar vi också. Hoppas det går lika bra då som idag :)

Det där skrev jag iförrgår. Men det blev något fel som det ofta är nu. Inga bilder går det att ladda upp heller :S Skit tråkit. 
Idag är det en tråkig dag. Remi slutar jobbet när jag börjar. Jag längtar efter honom redan!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0