Det var ett ett litet tag sedan


Kom nyss hem från en sväng ner på stan, till bowlinghallen. Ida och de andra tjejerna bowlade. Jag gick dit och sa hej och hejdå till Ida som åker hem till Norge imorgon igen :/ Men hon kommer ju hem snart igen :D 
Nu sitter jag hemma och har nyss fixat popcorn. Brände den första påsen och fy vad det luktar nu. Förstår inte hur dom kunde bli så bränd som de blev :P Men det andra blev perfekt. Aromat på popcorn = självklart. Socker är också gott, men aromat lite godare. Beror ju på vad man är sugen på. Testa vet jag!

Över till nyår.
Det blev en lyckad kväll :) Vi var på Engeltofta, Ni som inte vet vad det är är det ett stort hus som ligger vid havet. Mycket populärt. Det är en restaurang, det finns lokaler att hyra, pensionat, nöjen. På sommaren är det bad och uteservering. Det är faktiskt jätte fint där! Vi hade även vår studentbal där.
Kvällen började med lite vimmel. Sen var det att ta plats vid borden. Fick ganska god mat (den kunde vart bättre), en trerätters middag. Det tog sin tid. Efter det gick jag och Remi till dansgolvet och dansade loss. Haha. Jag hade inte min mun stängd på hela tiden vi dansade. Skrattade och flina hela tiden åt Remi.. Lite full och glad som han var :) Vi dansade ungefär en timme, lite mer kanske till och med. Sen var det dags att hämta jackan och gå ut vid tolvslaget och kolla på den fina himlen som fylldes av fyrverkerier. Efter det åkte vi hem till min mamma och var där en timme ungefär. Tittade bara förbi och sa hej :) 
En lyckad nyårskväll med andra ord. Annars brukar nyår bli en flopp för man har förväntat sig för mycket. Men den här gången hade jag inte tänkt så mycket så det var nog därför det blev så bra. Plus att jag var med Remi och det var ju han som gjorde hela kvällen så rolig <3

         
 Så här ser det ut.




Gott nytt år puss


Vi på tolvslaget <3





Kommentarer
Postat av: Isabell

Åh jag hade också velat vara på engeltofta! När ses vi min sköna?

2009-01-04 @ 21:04:07
URL: http://isabells.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0