Benjamin Bottons otroliga liv


Filmen var bra. Men det var lite längre än vad den egentligen skulle behövt. Men annars så. Och den är sjukt bra gjord. Hur kan dom få Brad Pitt och Cate Blanchett att se så gammal ut, och ung för den delen. Hon är väldigt vacker i mitten av flimen. Hon passar som rödhårig! Brad är snyggast i filmen när de möts i åldern. Tycker han verkar lite överskattad annars men där kan man inte säga något annat än vrålsnygg!

Kan so m vanligt inte ladda upp bilder, fattar inte vad problemet är. Jag som tänkte bjuda på en riktig snygging. 





Kommentarer
Postat av: DeafeeM - Humorblogg

Ja, det kan man ju också göra. Men vet du? Jag har ganska tur, för att jag har aldrig haft några hål :) (peppar peppar ta i trä)

2009-01-13 @ 12:54:30
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Malin´s Humorblogg

Det går inte att kommentera inlägget över, så att jag gör det här istället. JA! Njut och gå till tandläkaren så länge du gör det gratis! Fan, det är ju så jävla härligt! Bananlack! Mmm!



Hemligehet? Säg inte att du också ska ha barn?

2009-01-14 @ 00:03:10
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0