Ledig med älsk

Ännu en ledig dag med min Remi. Idag ska vi bara vara, ta det lugnt. Senare ikväll ska vi ut och äta :) Det blir mys. Säkert jätte mycket folk med tanke på lön som alla fick igår. Själv fick man precis 100 kr kvar efter alla betalningar. Jag kan verkligen inte leva denna månad. Som tur är har man en pojkvän som ställer upp. "Tror du jag kommer låta dig leva på 100 kr i en månad?" Det sa han efter att jag blivit så upprörd över resultatet. Han bjuder på maten ikväll. Här ställer vi upp för varandra! ;)

Igår lånade vi mammas bil och åkte och handla. Så nu finns det lite mat här hemma igen. Bäst av allt var all god frukt vi köpte och åt till filmen vi kollade på igår kväll. (Eller inatt) När man köper god frukt är det faktiskt mycket godare än godis. Inte choklad då för det klassar inte jag som godis riktigt. Choklad är choklad.. En klass för sig.
Vi var även hos tandläkaren igår. Remi fick en akut tid eftersom hans förstörda tand har gjort att hela hans vänstra kind har svullit upp. Han såg ut som en hamster. Men dom fixade lite provisoriskt tills han ska få ta bort tanden helt nästa vecka. Han fick även en till medicin så imorse hade svullnaden nästan gått bort :) Nu kan man puss på honom igen :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0