Trött av att inte göra någonting



Igår fick jag vara ledig. Dom ringde från jobbet och frågade om jag ville vara det. Skulle ha jobbat ett 3 timmars pass så förlorade inte så mycket pengar. Så då var både jag och Remi ledig :) Men vi är så jäkla lat! Vi gjorde inte nånting. Vi gick inte ens utanför dörren. Men vi bakade iallafall en kladdkaka. 

Idag jobbar jag stängning. Inte jätte pepp om jag säger så. Men det är bara bita ihop. Är ledig imorgon, igen så ska inte klaga.
Snart får vi lön! På fredag. Fast det blir inte köpa något nytt tror jag för vi har saker att betala av sen blir det inte så mycket över. Blä.


Jag förstår fortfarande varför det inte går att lägga ut bilder. Datorn är knäpp! Det går inte alls.

Kommentarer
Postat av: Ammi

åhh jag saknar stägningarna i valbo... :) ta tillvara på dom ;P

2009-01-20 @ 18:38:43
URL: http://amelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0