I want nya kläder!


Jag är så sjukt sugen på att shoppa! Har inte gjort de på hur länge som helst. Kläder, skor, smink och sånna saker till mig själv. Ååh jag saknar det! Nya kläder i garderoben, gaah jag blir galen. Visst, jag har beställt en ny bikini, tröja och en fin topp men det räknas liksom inte. Jag vill gå på stan med massa påsar i händerna. 
Nu när man köper saker så är det mat, saker till lägenheten och sånt där som känns onödigt när man är kläd-shopping-sugen. Vore inte fel att få 10 lax att shoppa loss för. Att bara köpa sånna där "onödiga" saker får mig att känna mig mer vuxen. Men det är inte kul just nu. Uuuh, jag blir deprimerad. 

Nu ska jag springa in i köket och göra klart min nyponsoppa. Lite glass i det så blir det så mums!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0