Ellen


Jag älskar Ellen DeGeneres show! Hon är så jäkla rolig och verkar vara en stört skön person. Och den stil hon har passar henne perfekt! Hon skulle aldrig passa i feminina kläder. Hon är cool!

Igår på min lediga dag var jag med mamma när hon handlade. Sen var jag hemma där ett tag innan jag var tvungen att åka hem och tvätta. När det var gjort gick jag och kollade på när mina dans tjejer tränade. (Jag har ju slutat dansa om jag inte tidigare har skrivit det. Pga tid och pengar.) Det var så roligt att kolla på. Dom hade börjat på en ny koreografi. Den var skit häftig och skit snygg! Inte alls som våra tidigare koreografier, den har har helt annan typ av stil. Ååh jag vill också kunna den! 

Idag jobbar jag ett tre timmars pass. Skönt värre.



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0