Bort härifrån



Jag håller på tjatar på Remi att vi ska ta en sista minuten, men han vill inte :/ Han vill säkert men han säger bara "Vi måste bli klar med lägenheten först" Nej, det måste vi inte. Vi har ju allt man behöver i ett hem. Att bli klar helt och hållet kommer dröja ett tag till så vi kan lika gärna åka iväg. Man behöver komma bort ett tag. Jag har hittat jätte bra billiga resor och jag blir så sugen när jag ser det. Ska tjata lite till så kanske han håller med mig till slut. Vi får la se. 



Bora bora skulle inte vara fel. Men så mycket pengar kommer vi nog inte ha på ett tag. Inte det billigaste precis, men finast är det nog. Jag vill! Man får nöja sig med Grekland så länge. 



(Snart ska jag avslöja en lite hemlighet för er)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0