Back to work



Middagen med Remi igår kväll var super! Vi var på Church Street. Coolaste stället i Gävle. Väldigt egen och rolig stil. Det är liksom Cowboy och jultema där inne. Om man inte är från Gävle men kommer på besök hit någon gång så tycker jag att man ska gå dit och äta! 
Igår så åt vi oss så mätta! Det var sjukt. Förrätt, varmrätt och efterrätt. Ja, då blir man ganska proppfull. Efterrätten gick inte i. Tog bara någon tugga på den, så illa var det. Annars får man ju alltid i sig sånt smaskit. Vi åt för ca 700 spänn :O (inklusive dricks) Men sånt gör man inte varje dag så det får väl gå nångång ibalnd :P


Nu ska jag kila till bussen och åka till jobbet. Efter två dagars SLAPP ledighet börjar jag med ett skönt 3 timmars pass. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha shit åt du upp både förätten varmrätten? :O jag brukar inte ens äta upp varmrätten ;O

2009-01-25 @ 16:44:57
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: ERIK

haha okej, tänkte väl ;o

2009-01-25 @ 22:00:47
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0