Vi ska införskaffa oss ett akvarium



Jag hann hem till The Mentalist började. Jag slutade visst halv nio och hade sån tur att jag fick skjuts hem av Sanna som också slutade då. Så nu sitter jag här och kollar. Har även tjockat i mig nuggets och pommes med Beadipp från jobbet. Svårt att tro, men man blir sugen på McDonald´s maten fast man jobbar där. Hel knäppt egentligen! Men jag är beroende av nuggetsen så det finns inget att göra :P

Imorgon ska vi åka och stor handla. Ska bli väldigt skönt att fylla upp alla tomma skåp. Sen blir det väl åka och kolla lite på Ikea också. Vi ska även hämta ett akvarium som vi ska få av mamma. Hoppas vi hittar ett bra bord att ställa det på bara. Om vi gör det köper vi nog fiskar och så imorgon också :) Jag älskar akvarium, det är så fint. Om man håller det rent så klart. Jag skulle kunna sitta och kolla på fiskarna som simmar runt där inne hur länge som helst. Det är liksom så avkopplande.

    
Älskade nuggets!
       
       
Ungefär den här storleken har vårt blivande akvarium.


Nu ska jag kolla på Hannibal, käka popcorn och bara vänta tills Remi kommer hem. Då ska vi betala alla räkningar så vi har det gjort. 


Godnatt med er andra som inte sitter uppe halva nätterna.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0