En torsdag



Idag har jag jobbat lite grann. Trodde inte jag skulle kunna det eftersom jag vaknade i natt och mådde illa som bara den! Känndes som jag skulle bli magsjuk. Låg vaken en timme och trodde jag skulle kräkas när som helst men det kom aldrig. Och imorse kändes allt som vanligt igen. Frisk och kry. Jag kan inte bli sjuk jag eller. Inte för jag vill det heller, men jag kan bara inte. Hel knäppt.

Efter jobbet så var jag med Ida. Vi gick på stan och hon bjöd även mig på mat och fika. Snällt va?! :D Det var super gott och jag är fortfarande mätt. På väg hem hittade jag en oskrapad Trisslott vilket jag trodde betydde tur. Men det var ingen vinst på den, så jag antar att det inte betydde tur. 




Kommentarer
Postat av: Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-20 @ 11:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0