Ostkrokar, cola och jag


Det är nu fredag kväll och jag har nyss kommit hem från jobbet. Eller aa, jag har faktiskt hunnit med en dusch också. Nu sitter jag och kollar på Hjälp på 4an, det är knäppt. Remi jobbar stängning så jag blir väl själv nån timme till. Själv har man dukat upp med ostkrokar och cola. Nu är det ju helg. Och förresten, vem njuter av att vara nyttig. Mycket godare och vara onyttig. Om man bara tycker om nyttiga saker så har man väääldigt tur, fas ändå otur som missar allt det goda onyttiga. Fast jag tror det inte finns en endå människa som inte tycker om onyttiga saker egentligen. Dom som äter nyttig anstränger sig nog väldigt mycket och jag tror inte att dom tycker det är så bra och kul som dom vill att vi ska tro.
Jag menar ju inte att man ska vara onyttig hela tiden, men man ska kunna känna att det är inte farligt att snaska i sig lite gott då och då. Det är bra för själen :)




Och vet ni vem som handlade mat av mig idag då.. Rikard Olsson. Han var faktiskt ganska snygg i verkligheten.Har inte ens tänkt på hans utseende förr. Men han såg bra ut live faktiskt ;)
Bingo Rimér vad där igår, dock handlade han inte av mig.. Men han var där iallafall. Vi har haft många kändisar på besök vi. Dom verkar gilla skräpmat dom också trotts allt ;P




Ha en bra kväll!





Kommentarer
Postat av: brother

snart känner nog alla kändisar igen dej! ;D

2009-02-27 @ 23:37:56
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0