Inte en oturs dag


Idag är det fredag den 13:e. Sist det var fredag den 13:e var det en underbar dag! Studenten. Något man ALDRIG kommer glömma. Usch, jag vill igen. Jag är så avis på alla som ska ta den i år. Det som är hemskt efteråt är att alla skiljs åt. Det är svårt att hålla kontakten när alla jobbar och har sitt eget liksom. Uuh, det är så synd! Aja, det kommer ju aldrig hända igen så det är lika bra att sluta drömma.

Idag är jag ledig :) Har tvättid kl 16-19. Före det ska jag gå till Konsum och hämta ut mina skor som jag beställde från H&M som jag ska få av Remi imorgon som alla-hjärtans-dag present. Ni vet dom som jag la ut på bild för bara något inlägg sen? Kommer en blid igen på dom imorgon när jag fått dom ;)
Efter jag tvättat ska jag hem till Madde med några tjejer. Dom ska väl ut, men jag har inte en krona kvar så jag ska inte ut. Men jag ska vara med på förfesten iallafall, den är ju ändå trevligast. 


Nu ska jag koka lite nudlar sen ta mig en promenad och hämta skorna :)



Studenten!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0