Give me shoes!


Mitt pass idag kändes som en evighet. Imorgon jobbar jag 1 och en halv timme kortare så jag hoppas det kommer gå lite bättre iallafall. Jag blir på så jäkla dåligt humör det sista 3-2 timmarna! Jag tycker folk inte fattar någonting, att dom krånglar mm. Det gör dom också, men man tänker inte på det lika mycket när man är på bra humör iallafall. Haha jaja.

Igår beställde jag ett par skor från H&M. Jag var (är) så kääär i dom så Remi ska betala dom så det ska bli som en Alla hjärtans dag present :) Weeeii.


I'm in love!


Dom här skulle jag inte heller tacka nej till. H&M blir bara bättre och bättre. Tycker ni inte?



De svarta med kilklack har jag redan men dom är lite sliten så jag skulle vilja ha ett par till för dom är super!







Kommentarer
Postat av: fanny

alla dessa skor är sjukt snygga ! ;)

2009-02-06 @ 19:44:17
URL: http://fannyandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0