Yrat runt hela dagen


Idag har ju jag & Remi vart ledig tillsammans. Vi började dagen med att åka till Gavlegårdarna och fixade ny nyckel till mig. Efter det åkte vi ner på stan och åt, åkte och handla, hälsade på Remis kompis en snabbis på hans jobb. Var även hem till vännerna som bor i lägenheten där vi bodde förr. Jag höll på somna där så vi gick hem efter en timme eller nåt. Dom bor här på samma gata så det är inte så långt. Något som har vart långt är den här dagen. Vi har hunnit gjort så mycket, åkt och flängt runt :P Remi har gått hem till dom igen nu så jag är själv. Kommer nog somna i soffan idag också ;P

Jag är ledig imorgon igen :) Skönt. Om jag kanske inte tar Remis pass då. Men det är bara ett stort kanske.
Jaja, får se hur länge jag orkar hålla mig vaken nu då. 



Godnatt på er!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0