Solen



Jag ser blå himmel, weeei! Dock kommer jag inte kunna gå ut nåt före klockan fyra och då är det mörkt. Ska tvätta mellan 13-16, gud så irriterande. Bara för att jag ska tvätta blir det så här fint väder. Är det inte typiskt? Jag som skulle böhöva gå ut och se lite ljus så man inte deppar ihop här inne. Jaja, får hoppas på sånt här väder imorgon också då.

Idag tog jag sovmorgon till kvart över 11. Skönt? JA! 
Remi tog med Elias. Han skulle träffa en kompis och lämna in vår bil. Bakluckan går inte att stänga riktigt. Dom åkte typ nyss och får se när de kommer tillbaka. Elias följde med så jag slapp släpa med honom varje gång när jag ska ner till tvättsugan.


Ni som är ledig och kan, njut i solen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0