Pojken


Min lilla pluttis har blivit så stor! På onsdag blir han 5 månader, vart tog dom vägen liksom?
Nu går allt så fort! Han gör nya saker rätt ofta nu, kan halvt sitta.. en liten stund i alla fall ;) Idag märkte jag att han vill ta tag i saker som är nära honom. När vi satt vid matbordet idag och jag hade han i mitt knä tog han tag i mitt glas och skulle tugga på det. Allt ska in i munnen nu, till och med fötterna börjar närma sig munhålan nu ibland ;) Pratar och skrattar gör han som aldrig förr. Och om han har tråkigt säger han till på en gång, högt ;P
Vår egna Elias El Eter <3


Igår när vi var hemma hos mamma var Elias också delaktig i pepparkaksbaket och formarna åkte in i munnen dom också och jag kan ana att dom smakade sött och gott :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0