No lussebulls



Jag som blev på bra humör när jag kom på att jag skulle baka lussebullar. Remi köpte med sig saffran hem (33 kr för 0,5 gram :O) och det var det enda vi saknade, trodde jag. När jag tittade på jästen hade den gått ut i datum. F*n, då blev jag på ännu sämre humör. Egentligen skulle jag behövt gå till affären för att få lite luft och bli lite piggare men jag total vägrade för jag blev så arg. Det får bli baka lussebullar någon annan dag. Nu står det kärleksmums i ugnen istället. Så kan det gå.


Här får ni bilder på världens gulligaste unge så det blir lite roligt att kika igenom detta inlägg.






Kommentarer
Postat av: emma

sååååå söt! :*

2009-12-06 @ 19:11:17
URL: http://lernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0