Lite klappar


Nu håller vi på göra oss klar för att åka iväg och julklappshoppa lite. Remi ska först åka till jobbet och fixa nån grej som han glömde igår. Men jag gör mig och Elias klar så länge, det tar ju sin tid.
Jag är så stressad när det gäller julklapparna men det ska bli skönt att få stryka några på inköpslistan idag. Resten får jag kuta runt och beta av på självaste julafton. Tur att Köpis har öppet 4 timmar då. Dom tänkte nog på mig, haha.

Igår kom jag och Remi äntligen överens om hur vi ska göra på juldagen och nyår. Juldagen blir det party party och nyår ska vi spendera hemma hos mamma. Det är så tråkigt att ha värsta planerna för nyrå för det blir ändå aldrig lika kul som man tänkt sig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0