PF


Blev bara ett inlägg igår. Men hade det lite stressigt. Jag mötte Emelie på stan och jag fick äta min sallad i alla fall :) Klockan blev så mycket så jag skynade mig hem och gjorde mig klar och Emelie hem till sig för att förbereda inför förfesten vi skulle ha där. Jag kom dit strax efter fem och då var det lite folk där men sedan kom ännu mer. Vi var typ 16 personer där. Sedan blev det taxi ner på stan till stället vi hade personalfesten.
Vi fick jätte god mat, grekisk buffé! Gick igenom hur året har gått för vårt McDonald's, kan bara säga att vi är bäst :D Sen var det lite aktion på Donken vis, jag och Emelie ropade hem biobiljetter ;)

Ja, sen var fest, en sådan fest som bara vi kan lyckas med :D Dans, prat och MASSA skratt.
Vid 12 blev cd-spelaren överhettad och musiken dog. Så sluade festen, tyvärr. Men kul var det i alla fall :)

Idag har jag vart hos frissan och färga håret, och klippt topparna. Nu är jag fin igen :P Nu får vi se vad som händer. Inte mycket skulle jag tro.


Bilder från igår kommer strax, ska bara leka lite med Elias <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0