Rubrik



Vädret ser lite lurigt ut utanför fönstret, hoppas vi hinner gå vår promenad innan det börjar regna. Annars får vi ta den ikväll om det är bättre då. Förutom att ut och idag vet jag inte vad vi ska göra. No idea.

Remi har gått upp två nätter nu och matat Elias. Igår frågade han hur jag kunde tyckta det var så jobbigt att gå upp på nätterna och hur jag kunde vara så trött på dagarna. Då hade han bara gått upp en natt. Men nu efter att han gått upp två nätter i rad liggar han fortfarande och sover. Och jag som går upp ett antal nätter i rad. Han kanske tycker det är jobbigt att gå upp på natten i alla fall trotts allt. Hoppas, för då kanske han förstår mig mer varför jag är trött och inte orkar göra så mycket saker på dagarna ibland och att han kan gå upp en natt när han är ledig dagen efter.




Mitt änglabarn <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0