Blött regn



Med barnvagnen i ena handen och paraplyet i den andra tog jag mig ner på stan i ösregnet. Jag skulle byta skorna som jag köpte på DinSko mot ett par jag hittade på Scorett. Men jag köpte inte dom heller. Kom på att jag har ett par skor här hemma som jag kan ha på festen. Jag har bara använt dom en gång så det kändes onödigt att köpa ett par till som jag inte kommer använda förutom när man ska ut, och det blir ju inte så ofta nu förtiden :P Då sparade jag 600 spänn där istället :D
Det blev även mat till Elias och blöjshopping. Shit vad det ska kosta alltså. Tur att vi får barnbidrag här i Sverige :P



Här är linnet jag köpte igår som ska bäras på min fest;








Nu ska jag byta blöja och mata Elias, sen ska jag ta tag i disken. Ska bara vara hemma resten av dagen hade jag tänkt.



Kommentarer
Postat av: Pety

haha lycka att spara 600 spänn! känner igen dedär såå vääl. har blivit så sen jag blev gravid. får nästan panik när jag köper saker till mig själv, speciellt dyra haha :P

2009-08-26 @ 22:13:15
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

Var har du köpt linnet? :) Jätte snyggt.

2009-08-27 @ 11:10:44
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0