5 kilo +



Kom nyss hem från stan och BVC. På väg dit var jag tvungen att ta en omväg för alla som blir nollad som ska börja högskolan springer runt på stan idag och sjunger och skriker, och så klart stod dom mitt på en trång gångbanan i en cirkel och vägrade flytta på sig. Aja, kom precis till BVC i tid i alla fall som tur var!

Nu väger Elias 5290 gram och är ca 56,6 cm lång. Han vill fortfarande inte sträcka ut benen riktigt när man mäter honom, så fortfarande kan man bara säga cirka mått på honom :P Men vikten stämmer, lill tjockis. Han har gått upp 405 gram sen förra veckan, igen.. Det hade han sist också. Nästa 1 kilo på två veckor, bra där :D Dock ser han inte tjock ut, bara lite knubbiga armar, ben och kinder, precis som bebisar ska se ut :) Fast han är ju världens finaste <3
(Så mycket som Elias väger ska jag själv gå ner :P)



Nu ska jag ta tag i detta diskberg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0