Ny i håret



Kom hem från frissan för ungefär en timme sedan. Nu är jag fin och fräsch i håret igen. Måste ju vara fin på min fest. Det är bara 10 dagar kvar nu :D (Om man inte räknar med idag och den dagen) Som jag längtar, det kommer bli så himmla roligt!
BVC gick bra. Han bara växer och växer min lilla plutt. 250 gram till så väger han hela 6 kg :O Skulle tro att han klarar att gå upp det utan problem tills nästa gång vi ska dit. Han gillar verkligen mat ;)


Vi skulle få hem blombud kl 17, men inget har kommit än. Hon eller han kanske gick fel och nu är någon annan glad över att få hem blommor :P
Jag ska ställa mig och diska nu, då kommer det säkert ska ni se.


Så här växer Elias.
Längdmåtten är ca mått eftersom han fortfarande inte vill sträcka ut sig riktigt när hon ska mäta :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0