5 kilo till



Här sitter jag med en envis liten bebis i famnen och försöker ladda hem musik. Vill lägga in nya låtar på Ipoden så jag har något bra att gå till när jag ska ut och gå. Hade tänkt att göra det idag. Usch vad jag inte har lust egentligen. Men jag har 5 kilo till som jag vill gå ner så måste jag faktiskt :P 
För ni som inte vet så gick jag upp 20 kilo under graviditeten. Från 58 kg när jag skrev in mig hos barnmorskan till 78 kg i slutet av graviditeten. Jag nöjer mig med att gå ner till 60 kg.


En låt som jag gillar jätte mycket är Single Ladies med Beyonce. För att inte tala om videon. Den älskar jag!! Koreografin skulle jag mer än gärna kunna utantill! Någon som kan den och vill lära mig? ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0