Bio



En sväng till i tvättstugan sen är vi klar där. Låter inte så kul att tvätta mitt på dagen på en lördag när solen skiner ute. Som jag sagt förut måste vi passa på när vi båda är lediga, och att det var sol idag var ju för oss bara synd :P Men vi får hoppas på bra väder i morgon med, för Remi är ledig då också :)

Igår kväll var jag och Elias på 18-års fest. Emelie fyllde 18, äntligen. Så som hon längtat och räknat ner ;) Det var jätte kul och Elias var snäll under hela tiden vi var där. Han skrek till lite när han ville ha mat bara. Jag kan säga att han var mycket populär bland tjejerna, haha. Alla var typ frälst i honom och det förstår jag, för det är jag också <3

Nu ikväll ska jag och Remi gå på bio och se Public Enemies. Mamma har ställt upp att passa Elias så länge :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0