Plus minus noll



Det blev lite ändrade planer idag. Istället för promenad efter efterkontrollen hos barnmorskan åkte jag ut till Valbo istället och mötte upp Ida och Pernilla. Jag hittade en jätte fin topp på Gina som jag köpte som jag ska ha på min fest :) Kan lägga ut bild på den i morgon. Hittade ett par skor också, så jag ska lämna tillbaka dom jag köpte för någon dag sedan och köpa dom här istället.
Gick förbi jobbet (McDonald's) och hälsade på och åt lite samtidigt. Och sen bar det av hemåt.

Nu ska jag bada Elias sen ska vi betala räkningar, yeaaaiii! Höhö. Plus minus noll liksom. Fast för mig bara minus för jag fick inga pengar denna månad! Gaash. Tur att man har en snäll karl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0