Konfirmation



Det blev inge blogg skriv igår. Vi åkte hemmifrån kl 10 för att åka och kolla på mina bröder som konfirmerades. Det gick lite segt tyckte jag. Satt bara och oroade mig att Elias skulle börja skrika, men det gjorde han inte. Han skötte sig bra. En gång var det väldigt nära men då blandade jag mat till honom och mata, då blev han nöjd. Hade med mig varm vatten i en termos.. Mycket bra när man ska till ett ställe där det är svårt att få tag på vatten eller micro. Då är det bara fram med vatten och pulver och börja blanda drinken till lillen ;) Jag vet att det finns färdigblandat men det är dyrare. Måste vara lite ekonomisk någongång i alla fall :P
Efter dom var klar i kyrkan åkte vi hem till mamma och åt smörgåstårta, tacopaj och skit god grädd och hallon tårta!
Klockan 19 kom vi äntligen hem efter att varit borta i 9 timmar. Borta bra men hemma bäst!

Idag ska jag och Elias bara vara hemma tror ja, kanske blir en promenad, men bara kanske. Han verkar inte alls pigg så jag vet inte om jag vill gå ut om han ska ligga och gnälla. Remi ska gå till jobbet nu, så jag och lillen blir ensam till 22 ikväll. Vi ska bara mysa!





Hjärtat mitt


Kommentarer
Postat av: Emma

Så huvva söt! :D Man vill ju nästan äta upp honom ^^,

2009-08-23 @ 16:08:25
URL: http://www.lemmal.devote.se
Postat av: BajsMalin´s Oseriösa

Men jisses vad fin han är! Han kommer att få det jobbigt med flickor ;P

2009-08-23 @ 20:05:00
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0