Vi ska bli nyttiga här hemma



Besöket hos BVC idag gick bra. Elias har gått upp 435 gram sen förra veckan och växt ca 4 mm. Längden är bara ett cirka-mått för som vanligt vägrar han sträcka ut sig helt :P Sköterskan sa att hon såg på honom att han gillar att äta. Precis som bilden jag la ut igår. Men det gör inget, hellre det än att han går ner i vikt. Min lilla tjockis <3
Efter BVC besöket åkte vi hem till mamma, Elias mormor, och hälsade på lite. Jag fick smaka på sugergoda muffins som hon hade bakat. Lite amrikansk stil, stora alltså. Jag orkade inte äta upp hela.
Klockan 15 åkte vi in till tågstationen för att möta upp mina bröder som kom med tåg från Arlanda. Dom har vart i Berlin med deras konfirmationsgrupp sen i söndags. Och vet ni nåt kul? När dom skulle åka till Berlin blev deras grupp filmad av tv, ni vet det här programmet Stockholm Arlanda, så där kommer dom vara med en snabbis. De hade blivit nyfikna på vad dom var för några och vart dom skulle och så. Lite kul! Det kommer sändas i september :)

Nu på kvällningen har jag och Remi ätit en jätte god sallad som han gjorde! Vi ska försöka börja äta nyttig här hemma.. Remi behöver det, och det är ju en fördel för mig också så jag kan gå ner mina 5 kilo som jag vill. Dom 5 kilona sitter på rumpan. Den är den som gör så att jag inte kan ha mina byxor! Dumma dumma!! Men den ska veck..


.. Och då kan man inte äta mamma goda muffins nå mer :P


Min lilla goding ;)

Kommentarer
Postat av: Lilly

Vilken godbit! Så otroligt söt,

nästan så söt att jag smälter bort! :)

Att ni kom och handlade gjorde min dag på jobbet, så kul å träffa er! :D

PUSS

2009-08-15 @ 17:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0