När det gäller hushållssysslor



Finnas det något tråkigare än att laga mat? Nej, jag tvättar och städar mycket hellre. Jag gillar inte att stå vid spisen. Jag har ingen fantasi när det gäller matlagning, och det är nog därför jag inte tycker det är nå roligt.
Dom som säger "Åh, jag älskar att laga mat" måste skämta. Det är typ en grej som "man ska" tycka om att göra, både som kvinna och man. Det är typ drömmen att ha en partner som vill och kan laga mat. 
Synd att maten har en del i ett förhållande. När man inte kommer överens om vad man ska laga, vem som ska laga och när.. Ja hörrni, det kan bli ett herrans liv :P Men hallå, det är bara lite mat? Det finns viktigare saker att tänka på i ett förhållande. Snacka om ilands-problem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0