Marinfestival

Idag sov jag länge, och skönt var det! Ända till kvart över 12. Elias gick upp när Remi gick upp, och det var vid 10. Dom lämnade mig i sängen snäll som dom var :)
När alla här hemma var klar åkte vi ut till Valbo en snabbis. Åkte förbi jobbet och köpte en latte till mig. Jag älskar latte nu efter graviditeten, vet inte vad det är :P Sen åkte vi tillbaka till stan och bestämde oss för att åka och kolla på Marinfestivalen som pågår just nu här i Gävle. Var inte alls något speciellt, jätte tråkigt. Jag hoppades på att det skulle finnas fish&chips att köpa, men det ända som fanns i matväg var korv eller hamburgare :S Jag tänkte att på en marinfestival skulle det ju passat med fisch&chips, men icke. Det var dåligt faktiskt! Så jag har inte ätit någonting idag förutom två hårdmackor när jag vaknade. Men som tur är håller Remi på med maten nu :) Är vrålhungrig.
Jag och Remi har rensat och städat ur våra gardorber hela kvällen sen vi kom hem, det är därför det blir en väldigt sen middag.




Det här skeppet är faktiskt byggt i Gävle...



Och heter Gerda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0